Етапи розвитку компанії:

Серпень 2008 року – на ринок України виведено новий бренд “Біла ромашка”. Перший Фармацевтичний супермаркет цієї торгової марки був відкритий за адресою: м. Київ, вул. Перова, 20. 5 вересня 2008 року відбулося урочисте відкриття фарммаркету.

2009 рік — розпочато переформатування аптек та аптечних кіосків “Будь Здоровий” у фарммаркети “Біла ромашка”.

Червень 2010 року — введена у дію іноваційна програма лояльності “ВЛАСНИЙ РАХУНОК”.

Жовтень 2010 року — відкрито найбільший за торгівельною площею фарммаркет (с. Ходосівка).

2011 рік — кількість торгівельних об’єктів досягла 20.

Серпень 2011 року — відкриття на території фарммаркету першого в Україні «Центру Здоров’я Шкіри».

Квітень 2012 року — кількість торгівельних об’єктів досягла 30.

Грудень 2012 року — відкриття фарммаркету “Біла ромашка” у найбільшому ТРЦ “Ocean Plaza”.

Грудень 2012 – січень 2013 – Введення нової категорії – селективна косметика.

Лютий 2013 року — відкриття на территорії фарммаркету у ТРЦ “Ocean Plaza” «Центру Здоров’я Шкіри Лабораторій VICHY та La Roche Posay».

Березень 2013 року — відкриття першого фарммаркету у м. Черкаси, вул. Шевченко, 208/1, ТЦ «Любава».

Грудень 2013 – подальше розширення мережі до 31 фарммаркету (станом на 01.12.2013 року).

Липень 2014 – відкриття другого фарммаркету у м. Суми, вул. Харківська, 2/2, ТРЦ «Мануфактура».

2014 рік – компанія провела ребрендінг бренду “Будь Здоровий”. Для подальшого розвитку компанія сфокусувалася на форматі фарммаркетів “Біла ромашка”, який користується більшим успіхом у користувачів.

2015 рік – компанія провела ряд структурних змін з метою оптимізації та розширення асортименту, а також покращення сервісу.