10 Квітня 2014

Акция от АЗК БРСМ PLUS……………………………………..

????

Офіційні правила акції від мережі АЗК БРСМ PLUS та мережі фарммаркетів «Біла ромашка»

1. Організація та участь у спільної маркетингової кампанії:

1.1.   Організатори спільної маркетингової кампанії (далі – маркетингова кампанія):

–   ТОВ «БЕЛ ОІЛ» (Мережа АЗК БРСМ – Нафта)

Місцезнаходження Організатора: 08700, Київська обл., м. Обухів, вул. Київська, 25

тел./факс: (044) 360 54 89, ідентифікаційний код 373612710163.

  • АТ «ФОЗЗІ-ФАРМ» (далі – мережа фарммаркетів «Біла ромашка»)

Місцезнаходження Організатора: 08132, Україна, Київська обл., Києво-Святошинський район, м. Вишневе, вул. Промислова, 5, ідентифікаційний код 315937810139. (далі Організатор/Організатори);

 

2.  Учасники маркетингової кампанії:

В маркетинговій кампанії можуть брати участь Клієнти   мережі фарммаркетів «Біла ромашка» та учасники програми БРСМ PLUS.

До учасників програми БРСМ PLUS та Клієнтів фарммаркетів «Біла ромашка» відносяться громадяни України, яким на момент проведення маркетингової кампанії  виповнилося 18 років (далі – Учасники).

3. Строк проведення маркетингової кампанії (надалі – Період):

3.1. З 10.04.2014р. по 28.02.2015р. – для учасників програми БРСМ PLUS в мережі фарммаркетів «Біла ромашка».

3.2. З 10.04.2014р. по 28.02.2015р. –  для клієнтів мережі фарммаркетів  «Біла ромашка» в мережі АЗК БРСМ-Нафта.

4. Територія проведення маркетингової кампанії:

Акція проводиться на всій території України.

При цьому:

– для мережі фарммаркетів «Біла ромашка» повний перелік адрес фарммаркетів, які приймають участь в акції, вказано на www.bilaromashka.com.ua;

– для  мережі АЗК БРСМ-Нафта повний перелік адрес мережі вказано на www.brsm-nafta.com

5. Продукція, що бере участь в маркетингової кампанії.

5.1.   В мережі фарммаркетів «Біла ромашка» в маркетинговій компанії приймає участь будь-яка продукція, що продається в даній мережі, крім акційних товарів.

5.2.   В мережі АЗК БРСМ-Нафта в маркетинговій кампанії приймає участь будь-яке паливо, яке можна придбати в мережі АЗК.

6. Порядок та умови участі:

6.1. Для прийняття участі в маркетинговій кампанії та отримання знижки зацікавлена особа повинна в Період проведення маркетингової кампанії виконати наступні дії:

6.1.1. В мережі «Біла ромашка» споживачі фарммаркетів «Біла ромашка» повинні:

6.1.2. Здійснити покупку в мережі  фарммаркетів «Біла ромашка» на суму від 100 грн з ПДВ одним чеком та отримати купон на знижку 0,20 коп з ПДВ на кожен літр пального в мережі АЗК БРСМ-Нафта. Купон надає одноразову знижку 0,20 коп з ПДВ на кожний літр будь-якого пального на весь об’єм чека та вилучається касиром АЗК БРСМ-Нафта.

6.1.3. Учасники програми БРСМ PLUS повинні:

6.1.4. Здійснити покупку в мережі  фарммаркетів «Біла ромашка» на суму від 0,06 грн. і вище та отримати:

5% знижки на будь-які товари в мережі фарммаркетів «Біла ромашка», крім акційних товарів. При цьому  знижка в 5% не шумується з акційними знижкам;

6.1.5. Пред’явити касиру аптеки «Біла ромашка» на касі картку БРСМ PLUS, яка надає знижку на товар, крім акційного на кожен чек у магазині.

6.1.6. В мережі АЗК БРСМ – Нафта споживачі повинні:

– здійснити покупку будь якого палива на будь-яку суму з ПДВ одним чеком;

– пред’явити касиру на касі купон який споживач отримав в мережі фарммаркетів  «Біла ромашка» та отримати одноразову знижку 0,20 грн. на кожен літр пального;

7. Спільна маркетингова кампанія діє у рамках програми лояльності БРСМ PLUS.

8. Порядок і спосіб інформування Учасників маркетингової кампанії

Інформування Учасників проводиться шляхом розміщення офіційних правил у мережі Інтернет за адресою: www.bilaromashka.com.ua, www.brsm-nafta.com та за телефоном контактного центру 0 800 303 404 (безкоштовно для дзвінків зі стаціонарних телефонів на території України, з мобільних телефонів – за тарифами операторів) протягом Періоду проведення спільної маркетингової кампанії.

9.    Інші умови

9.1. Організатори і пов’язані з маркетинговою кампанією особи не несуть відповідальності за неможливість надання знижки по карткам Учасників маркетингової кампанії з будь-яких причин, що не залежать від Організаторів. При цьому, такий Учасник втрачає право на одержання знижки.

9.2. Всі Учасники маркетингової кампанії, беручи в ній участь, погоджуються з цими правилами та зобов’язуються дотримуватись і виконувати їх.

9.3. Всі результати маркетингової кампанії та/або рішення Організаторів спільної маркетингової кампанії є остаточними  й оскарженню не підлягають.

9.4. У разі виникнення ситуацій, що припускають неоднозначне тлумачення умов цих Правил, будь-яких спірних питань та (або) питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймає Організатор.

9.5. Організатор не несе відповідальності щодо використання Заохочень, що зазначені в цих Правилах, після їх одержання Учасниками.

9.6. Організатор має право вносити будь-які зміни та/або доповнення в ці Правила, в тому числі змінювати строки дії спільної маркетингової кампанії з розміщенням їх на сайтах та за телефонами, вказаними у пункті 3 цих Правил